Garantie & Reparatie

  • Garantieperiode

Die is afhankelijk van het artikel dat u heeft gekocht. Neem in ieder geval altijd bij twijfel contact met ons op.

  • Hoe kan ik een klacht melden?

U kunt een klacht telefonisch of per e-mail melden. Wanneer u een klacht meldt dan nemen wij deze in behandeling en ontvangt u binnen 3 werkdagen een bevestiging van uw klacht. Binnen 14 dagen ontvangt u reactie op uw klacht.

  • Beschadigd of defect artikel ontvangen

Heeft u een beschadigd of defect artikel ontvangen dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen. We kijken dan naar een passende oplossing.

  • Klacht melden

Het kan voorkomen dat een artikel niet aan uw verwachting voldoet: indien dit binnen 14 dagen na aankoop is dan kunt u het retourneren en krijgt u uw geld retour gestort.

Het kan echter ook voorkomen dat een artikel op korte termijn defect gaat: de garantie hangt dan  af van het feit of u kunt aantonen dat het artikel bij ons is aangekocht en tegen welke prijs. En/of de schade binnen de gestelde garantievoorwaarden en/of garantietermijn valt. Als dit het geval is , dan zal de schade worden vergoed of wordt er kosteloos een nieuw artikel geleverd. Ook kan het zo zijn dat het artikel kosteloos worden gerepareerd. U kunt er redelijkerwijs vanuit gaan dat een artikel bij normaal gebruik een bepaalde periode goed moet functioneren. 

Gaat een artikel na afloop van de garantietermijn buiten uw schuld om defect? Neem dan contact met ons op en we zullen samen met u naar een passende oplossing gaan kijken.

  • Gegronde klacht

Een klacht is gegrond en wordt door ons in behandeling genomen wanneer een defect niet is veroorzaakt door:

A. beschadiging door opzet of nalatigheid

B. verkeerd gebruik of nalatig onderhoud

C. normale slijtage

D. beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

  • Reparatie

Wanneer een klacht door ons in behandeling wordt genomen en het artikel ter reparatie wordt ingenomen doen wij er alles aan om het artikel zo snel mogelijk te retourneren. Echter als het artikel niet gerepareerd kan worden of wanneer de reparatie niet onder de garantie kan worden uitgevoerd nemen we zo snel mogelijk contact met u op.