Veel gestelde vragen

  • Zijn alle producten die in de online shop te koop zijn ook verkrijgbaar in de winkel?

Ja, alle producten in de online shop zijn ook verkrijgbaar winkel. Maar het assortiment in de webshop is kleiner dan we daadwerkelijk in de winkel hebben.

  • Kan ik zien welk artikel op voorraad is?

Nee, we streven er naar om de winkelvoorraad te laten kloppen met de webshop. Het is echter mogelijk dat een artikel even niet op voorraad is maar dit wordt dan naar u terug gekoppeld.

  • Zijn er prijsverschillen tussen de online shop en de winkel?

Het kan voorkomen dat een prijs in de winkel goedkoper is dan online of vice versa. Dat wil zeggen dat de aanbieding dan alleen in de winkel of in de webshop geldt.

  • Hoe kan ik een artikel in de online shop zoeken?

Gebruik het hoofdmenu met de diverse sporten of klik op de “zoekopdracht”- button  aan de rechterzijde van de balk en u kunt uw zoekopdracht intypen.

  • Zijn alle artikelen in de online shop ook daadwerkelijk leverbaar?

Helaas beschikken wij nog niet over een gekoppeld systeem met de voorraden in onze winkel. Hierdoor kunnen we niet garanderen dat uw bestelling ook daadwerkelijk geleverd gaat worden. Mocht uw bestelling geannuleerd worden omdat er geen voorraad blijkt te zijn dan ontvang je binnen 48 uur bericht. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort.

  • Is er een minimum bestedingsbedrag ?

Nee, we hanteren  geen minimum bestedingsbedrag. U betaalt het artikel en de verzendkosten. U kunt natuurlijk ook het artikel afhalen in de winkel. Zie openingstijden. Dan betaalt u geen verzendkosten.

  • Wie levert mijn bestelling?

De bestelling wordt geleverd door de PostNL. Tenzij u de bestelling komt afhalen in de winkel.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

 Wij rekenen € 6,50 verzendkosten.

  • Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, u kunt er voor kiezen om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Houd er echter wel rekening mee dat bestelling niet op een postbusadres geleverd kan worden.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Boerhout Sport  streeft ernaar bestellingen binnen 4 werkdagen te leveren. Vaak worden bestellingen al binnen 2 tot 3 werkdagen uitgeleverd. Indien u niet thuis bent wordt het pakket bij de buren afgeleverd. U ontvangt hiervan een informatiekaart in de brievenbus, zodat u weet waar uw pakket is. 

  • Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling ook afhalen bij ons in de winkel tijdens openingstijden. Locatie: Huizerweg 126, 1402 AK te Bussum.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

 In de webshop kunt u met iDEAL betalen. In de winkel accepteren we cash, betaalkaarten, (VVV-) cadeuabonnen , Visa en Mastercard.

  • Hoe gebruik ik IDEAL?

IDEAL is een online betalingsdienst. Je kunt hiermee in een vertrouwde betaalomgeving, met je eigen bank, de betaling afhandelen. Nadat je je bank hebt geselecteerd, wordt je online doorgestuurd naar de login pagina van je bank.

  • Mijn vraag staat er niet bij?

Ik heb een vraag maar kan geen antwoord vinden op de website en ook niet bij “veel gestelde vragen”? Neem dan a.u.b. contact met ons op, per mail of telefonisch, en we proberen uw vraag snel en goed te beantwoorden.